Vtip: Paní učitelka nakreslila na tabuli jablko a...
Vyber si z nejpopulárnějších kategorií vtipů.
Paní učitelka nakreslila na tabuli jablko a ptá se dětí: "Kdopak mi řekne, co to jo?"
Přihlásí se Pepíček: "Prosím, prdel."
Učitelka nejdřív zrudla pak s brekem utekla ze třídy.
Za chvíli vešel do třídy rozzlobený pan ředitel a postaví se před tabuli a povídá:
"Může mi někdo vysvětlit, proč jste rozplakali paní učitelku?"
"A kdo sem sakra nakreslil tu prdel?!"
Podobné vtipy
Okolo pískoviště jede paní a vidí Pepíčka a povídá: "Taky bych chtěla takového krásného chlapečka. Já to furt zkouším s čápem a pořád nic."
Pepíček: "Madam, tak to zkuste s jiným ptákem."
Pepíček se svěřuje mamince:
"Mamííí, mně se dneska zdálo o Mařence."
"To nevadí, já to vyperu."
Paní učitelka se ptá dětí:
"Kolik unese člověk melounů?"
Hlásí se šprtka Mařenka:
"Člověk unese dva melouny, jeden pod pravou ruku a druhý pod levou ruku."
"Správně, Mařenko, a někdo další?"
Hlásí se prasák Pepíček:
"Já unesu tři melouny, jeden pod pravou ruku, druhej pod levou ruku a třetí si narazím na čůráka."
"No to jsem si mohla myslet! Styď se! Ještě někdo další?"
Hlásí se slušňák Honza:
"Člověk unese pět melounů."
"No počkej, jak uneseš pět melounů?"
"Jeden pod pravou ruku, druhej pod levou ruku a na čůráka si narazím Pepíčka!"
Paní učitelka se ptá Pepíčka: "Co je to za zvíře - je hnědé a má čtyři nohy?"
"Pes."
"No dobře, ale mohla by to být třeba i kočka. A řekni, jakého znáš hnědého ptáka"
"Orel!"
"Dobře, ale mohl by to být i jiný pták. Třeba takový vrabec, ten je taky dohněda."
"A teď paní učitelko zase vy! Co je to, když se to strká dovnitř, je to tvrdé a suché a když to vyjde ven, tak je to měkké a vlhké..."
Učitelka se neudrží a vlepí Pepíčkovi facku.
Pepíček na to: "No, to by taky mohlo být, ale jinak je to žvýkačka!"
Při biologii se ptá dětí paní učitelka, jaká znají slova označující mužské přirození.
Přihlásí se Evička: "Prosím, penis!"
Přihlásí se Martínek: "Prosím, pyj!"
Přihlásí se Pepíček:"Prosím,LEMROUCH!"
"Jak jsi na to přišel Pepíčku?" ptá se učitelka.
"Prosím, to je z Jiráska. Ve Starých pověstech českých píše, že Oldřich přijel za Boženou, sestoupil z koně, ona před ním poklekla a políbila lem roucha jeho!"
Pepíček se chlubí při příchodu ze školy: "Maminko, dneska jsem se nejvíc hlásil."
"To jsi šikovný. A co chtěla paní učitelka vědět?" ptá se maminka.
"Kdo rozbil okno," odpoví Pepíček.
Zlobí se Pepíček na dědečka: "Ty nejsi tatínek mého tatínka - paní učitelka říkala, že náš praotec se jmenuje Čech!"
Pepíček je ve škole a učí se skloňovat. Je velká přestávka, Pepíček se podívá do své svačiny a skloňuje:
1.pád - Kdo co? - "houska"
3.pád - Komu čemu? - "Pepíčkovi"
7.pád - S kým čím? - "Se salámem."
Děti ve škole dostali za úkol říkat přísloví a co z nich vyplývá.
Toníček říká, že jeho tatínek pohádal se sousedem a vykopal před domem jámu, ale ráno, když spěchal do práce na ni zapomněl a spadl do ní.
Z toho vyplývá, že kdo jinému jámu kopá, sám do ní padá.
Mařenka na to, že, když přišla ze školy domů, babička pekla koláče a protože jí nepomohla, žádný nedostala a tedy z toho vyplývá, že bez práce nejsou koláče.
Nakonec se přihlásí Pepíček a povídá: "Narodilo se nám miminko a včera, když jsem přišel domů, maminka mu dávala pít z prsu. Z toho vyplývá, že vlk se nažral a koza zůstala celá!"
Profesor chemie chtěl v osmičce žákům demonstrovat negativní vlivy alkoholu.
Přinesl sklenici vody, sklenici whisky a dva červíky.
"Teď pozorně sledujte ty červíky."
Do sklenice s vodou vložil jednoho červa.
Ten se čile pohyboval, spokojený, jak jen červ může ve vodě být.
Do druhé sklenice vložil druhého červa.
Ten se začal zuřivě kroutit a po pár vteřinách klesl na dno nehybný.
"Tak, co nám z tohoto pokusu vyplývá?"
Pepíček, který samozřejmě seděl v poslední lavici, se hlásí: "Pijte whisky, nebudete mít červíky."